I´m a little bit down but I´m not dead..

Jag har många bra egenskaper.
Jag är snäll, ganska öppensinnad och väldigt målmedveten. Har jag gett mig fasen på att göra något så kommer jag göra det. Jag ställer upp för andra och jag är oftast förstående.
En av mina mindre bra egenskaper är att jag är en ältare. Jag säger det oftast inte rakt ut, men jag kan gå och älta saker för mig själv hur länge som helst.
Tänk er att någon skulle sticka er med något. Ni skulle antagligen dra ut det och backa bort. Jag sticker gärna in det lite till och vrider runt några varv till. Så fungerar jag.
Jag kan gå och älta saker hur länge somhelst, trots att jag vet att det bara får mig att må dåligt och att jag borde släppa det. Men det går inte. Särskilt när det gäller saker jag inte kan kontrollera.
Usch vad deppigt det lät...
 
 

Kommentera här: