Intensivt

Full rulle som vanligt. Hugo har blivit stor och sover inte några längre stunder på dagarna. Därav min frånvaro från bloggen. Jag har en son som vill bli road varje vaken minut. Jag får inget vettigt gjort hemma alls, och att se på tv innan han somnat på kvällen är bara att drömma om pga att han är på tok för intresserad av tvn för sitt eget bästa.
Jag är helt slut på kvällarna för att dagarna är så intensiva. Men jag ser det som något positivt. Jag har en liten son som är pigg och nyfiken på allt, och tiden vi tillbringar tillsammans på dagarna är kvalitetstid som aldrig kommer tillbaka. Jag tänker passa på att njuta av varenda sekund. Nu väntar jag bara på infon om när mammagruppen startar, så att jag vet vilken dag i veckan det är. Sen ska jag boka in oss på babysim och börja på mamma boot camp. Det blir en aktiv höst, och jag ser fram emot det.
 

Kommentarer:

1 Mikaela:

Det är likadant härhemma! Hon sover max 30 min i sträck, en gång mitt på dagen och så en gång på eftermiddagen! Men jag håller med dig, det är så mysigt att ha en pigg och glad bebis!

2 anna m ludde:

Härlig inställning du har! Men jag tycker du ska låta din mamma el sambo hänga själva me Hugo ibland så du kan få lite egentid också.
Vi ska på babysim i höst på Väsby simklubb. Spännande! Och ja just det, mitt satskort öppnades upp igår eftersom det gått 3 mån sedan bf datumet. Får se när gym hinns med...
Kram på er!

Kommentera här: