Like a baows

Mycket har hunnits med sen sist. Jag har auskulterat på UDS smådjursklinik, det har varit lucia i både skolan och på förskolan, och skönt nog så har jag äntligen klarat av alla tentor/omtentor för det här året och ligger alltså äntligen i fas igen. Hurra för mig!
För jag är så jävla bra! Jag har klarat av den här terminen, samtidigt som jag har heltidsjobbat. Eller, terminen slutar inte förrän 19 januari, men ja, det här årets plugg är över iaf. Vi har en stor sluttenta på kursen 9 januari, så nu gäller det bara att lösa det också.
Nu har jag "jullov", som iofs består av jobb för min del, men ändå skönt att få lite andrum och inte vara sysselsatt varje dag.
Jag fått problem med sömnen. I skolan somnar jag över bänken såfort det blir paus i föreläsningen, och på nätterna kan jag inte somna alls. Verkar dock vara lite halvvanligt, för jag har pratat med flera klasskompisar som också sovit dåligt på sistone. Hoppas det ordnar upp sig snart.
 
 
Äldrekursarna bjöd på luciatåg
 
Trött auskultant efter en heldag i skolan och kväll på smådjurskliniken.
 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

Äsch, du verkar vara rena rama superkvinnan alltså! Blir helt avskuren över hur hårt du arbetar just nu. Fantastiskt, glöm inte att andas också. Fixa en massage. Stå på huvudet en stund. Så himla viktigt att inte ruinera sig själv för jobb eller studier. Men nog allt klarar du det! :)

Svar: Åh tack! Känner mig mer som en förvirrad småbarnsmamma än en superkvinna, haha. Men blev jätteglad när jag läste din kommentar. :)
Sandra

2 Mikaela:

Fasen va duktig du är! Heja! Och god jul! :)

Svar: Tackar :)God Jul själv! Hoppas ni hade en bra julafton! :)
Sandra

3 anna m ludde o magen:

Heja dig du är bäst! 😁

Kommentera här: