Embryologitenta - check!

Igår hade vi en föreläning om cancer, sen gjorde jag min embryologitenta. Känns som att jag satte den denna gång, och jag skulle bli ytterst förvånad om så inte var fallet.
Nu är det bara resten kvar. Gäller att försöka fokusera på en sak i taget. Därför ska jag nu ta tag i duggorna, för att sedan plugga till muntan på måndag.
 
Har gått och dragit på en rejäl huvudvärk, ont i kroppen och en extrem trötthet i flera dagar nu. Jag hoppas att det går över snart, för det gör att jag har jättesvårt att fokusera på saker.
En positiv sak är iaf att jag fick mitt csn för våren godkänt. Hurra. Ska bli så skönt att jobba mindre och verkligen kunna vara med varje dag i skolan.
 
Nä, nu ska jag göra en ny kaffe latte och sätta igång med cellbiologin igen.. Puh!

Kommentera här: