Skitbra dag :)

Igår hade vi en riktigt najs dag. Lång härlig sovmorgon (har jag sagt att jag älskar att ha semester? :p)
Sen stack vi till Outleten. Käkade frukost på Waynes och kollade runt lite. Jag är på jakt efter en söt (och helst inte svindyr) mini-pc. Får leta vidare lite till tror jag..
Sen drog vi in till stan och kollade runt lite. Johan skulle ha nya skor, och det behöver nog jag med. Jag är så himla kräsen när det gäller sneakers, så jag lär ju inte hitta något jag vill ha på ett bra tag. Det var iaf mysigt att promenera lite på stan, och vi passade på att ta en öl på Ljunggrens takterrass. Jättemysigt, och nästan inget folk alls.

När vi kom hem la vi oss i soffan och degade och kollade på några avsnitt av Scrubs. Råkade visst somna till en stund, så när vi vaknade blev det lite bråttom. Vi skulle nämligen käka middag på La Gondola med min mamma. Jag käkade en bruschetta till förrätt och gös med vitvinssås och potatis till varmrätt. Jättegott! Jag älskar verkligen god mat! Det är verkligen livskvalitet för mig att få gå ut och äta. I love it!


Skönt i solen på Ljunggrens takterrass..

Kommentarer:

1 Johan:

Det var en jättebra dag :) Fin du är, puss!!

Kommentera här: