Matförgiftad

Ibland känns det verkligen som turen inte är helt på min sida :P
När jag äntligen blivit av från förkylningen hyfsat lagom till helgen så var det dags för högskoleprovet i lördags. Det gick iofs bra och jag höjde mig utan att ha pluggat alls. Alla rätt på svenskadelen. :)
På kvällen käkade jag middag med Richard och Chris och sen hängde jag på dem till en fest i Solna. Det var iofs också riktigt trevligt.

Jag vaknade upp på söndagen och kände mig ovanligt fräsch så jag stack och tränade. Sen hade jag och Johan en mysig dag hemma.
När det var dags för middag stack Johan och köpte donken till oss, gott tyckte jag, ända tills jag en och en halv timma senare upptäckte att jag hade blivit galet matförgiftad. Jag mådde inte bra den natten kan jag säga. Självklart blev jag tvungen att sjukskriva mig. 12 timmars karensdag tack för den McDonalds... Suck!

Kommentarer:

1 Skona Mig:

Hej!



Vill tipsa om er om bästa shoppen wwww.skonamig.se

Ps. Vi har en tävling nu där man kan vinna ett par snygga skor!

http://skonamig.blogg.se/2009/october/tavling-time.html#comment

2 lilly:

Fan vad grym du är, alla rätt på svenskadelen haha ge mig! Hur gör man? haha

KRAM

Kommentera här: