Slask..

Idag vaknade jag tidigt och var inte på mitt allra mest strålande solskenshumör direkt. Efter att jag hade konstaterat att jag bara blev mer och mer irriterad av att vara hemma så gick jag ner till centrum. Sen åkte jag hem till Bello och tog en långpromenad med efterföljande fika. Riktigt trevligt förutom att det precis som igår var extremt blött ute.. Dags att köpa gummistövlar tror jag. Nån som har något bra tips på vart man hittar sånt?

Nu har jag precis lagat matlåda för de närmsta dagarna och tagit ett bad i mitt äckliga badrum.. Eftersom det inte känns som att den här dagen har så mycket mer att ge så funderar jag på att gå och lägga mig snart. Det kommer bli en lång vecka....


Kommentarer:

1 Lili Marlene:

Hunter original is the shit... of gummistövlar.

Kommentera här: