Shopaholic

Idag har jag varit och shoppat. Det blev lite galet där ett tag, jag var tvungen att lämna affären innan jag kollat på allt annars hade det blivit ännu mer, haha. Blev iaf en stor påse kläder till Hugo. Han fick en höstoverall, några hoodtröjor, ett antal bodys, några byxor, strumpor, pyjamasar och en mössa. Kittad för höstvädret som börjar krypa sig på nu.
Själv skulle jag också behöva lite nya kläder och ett par höstskor, men efter att ha spenderat mina pengar på barnkläder så får det nog vänta lite. Ska iaf ta och städa samt rensa ur min garderob imorgon tänkte jag. Känns som att jag var gravid så länge att jag glömt vad som finns där inne.
 
I övrigt har det regnat precis hela dagen, så jag och Hugo har legat och myst i sängen. Johan var snäll och åkte till Texas Burger och köpte middag, sjukt gott!
 
 

Kommentarer:

1 Anna med Ludvig och bullarna:

Köpa kläder till sig själv? Har jag ingen aning om hur man gör längre!!!

2 tess:

Sötnosen! Vad blev det för overall? :)

3 Sofie:

Åh, vad roligt! Önskar att jag hade råd att göra samma sak :-)

Kommentera här: