Babysim och tvål

Idag är jag trött. Så trött att jag knappt reflekterade över art jag pumpade ut tvål på min tandborste imorse. Det säger en hel del tror jag.

I övrigt har vi hängt på öppna förskolan idag. Eller jag har hängt, Hugo var så trött att han somnade med sin snuttefilt över huvudet.
Efter öppna käkade vi lunch på Ikea med Nathalie och Vilda, sen promenerade vi hem. Hugo har inte varit på sitt bästa humör idag så jag är helt slut..

Igår började babysimmet. Jättemysigt och kul. Hugo var jätteglad och verkade gilla det. Han låg och skrattade som en tok redan i omklädningsrummet. Jag ser redan fram emot nästa vecka. Var lite rädd innan att han inte skulle uppskatta det för det kostade ändå en slant. Kul att han verkar uppskatta det iaf.

Kommentarer:

1 Mikaela :

Vilken härlig sovstil! :D

Kommentera här: