Slut på julefrid

Hade en riktig toppenjulafton igår. Fick äta gott, umgås med familjen osv. Men det bästa av allt var ändå att se lyckan i Hugos ögon när han öppnade sina julklappar. Skriver lite mer om julen sen när jag har lagt in bilderna från kameran tänkte jag. Fotade med den och inte mobilen för ovanlighetens skull. Ska även försöka få ihop en liten årsresume av året som gått.
 
Idag blir det jobb, och antagligen lite plugg. Måste plugga en hel del metabolism eftersom jag missade en del föreläsningar där. Det blir nog bra. Ska försöka läsa in lite varje dag fram till tentan så det inte blir så stressigt.
Jag kan knappt fatta att jag bara har en och en halv veckas helltidsjobb kvar. Efter nästa helg är jag ledig från jobbet resten av januari innan jag börjar jobba varannan helg.
 
Life is good.
Ska ta tag i mig själv och börja träna igen. Har någon ett bra förslag på vilket gym jag ska köra på så shoot. Kan inte bestämma mig riktigt.
 

Kommentera här: