Life is Life

Jag är verkligen värdelös på att blogga, men det är så mycket annat som har känts viktigare. Har ju börjat jobba igen, och eftersom jag jobbar så långa dagar så vill jag ju bara skynda mig hem så jag hinner träffa Hugo iaf en liten stund innan han somnar.
 
I övrigt håller vi på att förbereda för fullt inför flytten. Vi får nycklarna på måndag och det känns så himla bra! Dock har vi ju en del att stå i nu såklart, men det kommer bli toppen när det är klart.
Hugo blir bara större och större, och jag kan lätt säga att han bara blir roligare och roligare för varje dag som går. Det känns så himla tråkigt att man missar så mycket när man är på jobbet. Nu kan man ju vara ute och leka på ett helt annat sätt, och det händer ju så mycket i utvecklingen varje dag.
Men sånt är livet antar jag. Jag har iaf haft världens bästa 14 månader som föräldraledig.
 

Kommentera här: