Munta idag

Den senaste veckan har bestått av massa jobb, massa plugg och lite vab. Alla dessa dagisbakterier...
Jag tycker så synd om honom när han är sjuk stackarn.
Har slitit som ett djur hela veckan känns det som.
Jag är lite stressad faktiskt. Många i min klass har jättelätt att lära sig saker verkar det som, men jag måste typ läsa allting en miljard gånger och det är inte ens säkert att jag kan det ändå. Dessutom missar jag ju en del föreläsningar när jag jobbar, eller vabar, inte alls optimalt.
Men jag har klarat saker med bara pannben hitills. Så jag klarar väl detta också hoppas jag.
 
Idag är det iaf terminens första munta. Jag är så sjukt stressad så jag vill bara dra täcket över huvudet, men det känns inge vidare produktivt.. Även om jag har lärt mig sjukt mycket så känns det som att jag inte alls är tillräckligt förberedd... Men man får väl köra på pannben och hålla tummarna helt enkelt...
 
 
 
 

Kommentera här: