Engagemang

I veckan var jag på det årliga amöbaspexet i skolan. Det var alltså min klass som skulle hålla i det och bjuda lärarna på middag och spexa för lärare och äldrekursare. Som tur är så finns det folk som var bra mycket mer engagerade än jag. Det var iallafall en sjukt lyckad kväll tycker jag och spexgruppen var jätteduktiga.
Jag lär ju också få min beskärda del av ansvar även om jag inte var så delaktig i spexet. Har börjat förbereda lite smått inför höstens nya amöbors faddrar. Jag är nämligen fadderansvarig och ska se till att allting flyter på smärtfritt där. Det ska bli kul, men det var mer jobb än vad jag räknat med när jag tog på mig det.
Men jag gillar ju att ha att göra så det är väl bara att köra på.
 
I övrig är det ju morsdag idag så jag sänder en tanke till alla grymma mammor i världen (men speciellt mig egen såklart).
:)
 
 

Kommentera här: