Ett helt år.

Då var vi inne på vårterminens sluttamp. Snart är mitt första år på vdterinärutbildningen till ända.
Det har varit ett tufft men givande år. I ochmed att jag heltidsjobbade hela hösten missade jag en del, vilket gjorde det kämpigt att hänga med. Detta har i sin tur gjort att jag har en omtenta som desutom är en stopptenta, att skriva i augusti. Det blir med andra ord inte en helledig sommar, men det får gå det med. Idag fick jag tillbaka senaste tentan i digestion och jag hade otroligt nog klarat den. inte otroligt för att det var en svår tenta, utan mer för att jag började plugga på allvar kvällen innan och drabbades av extrem huvudvärk så jag gick och lade mig istället. Skönt att den är avklarad vilket fall som helst.

I helgen har jag iaf unnat mig att vara helledig. Jag och Hugo och min mamma var på gulsippan och kollade på djuren och lekte, vi har varit och firat Hugos bästa vän Axels födelsedag och tillbringat ett antal timmar i olika lekparker. En riktigt bra helg med andra ord!



Kommentera här: