Nedräkning

Sjukt skönt väder har det varit senaste veckan! Har tillbringat varenda liten föreläsningspaus ute i solen. Igår smet jag hem efter lunch och satte mig i solen och pluggade. Efter ett tag kände jag att det vore skönt att ligga i gräset och läsa och få lite sol på ryggen. Dumt drag. Somnade med huvudet i Tizard och vaknade 45min senare med en bortdomnad arm och en något märklig solbränna på den andra.
Jag ska jobba hela helgen, så det blir ingen mer tid i solen tyvärr.

Nu är det verkligen nedräkning till sommarlovet. Ska bli så skönt. Så alla vänner jag har försummat senaste året, 5 juni har jag min sista tenta, sen umgås jag gärna! Visserligen börjar jag jobba den 6e juni men hey, fördelen med skiftjobb är att jag kommer hinna ses ändå, och snart är det ju semester med :) 
 
Det är väldigt vackert vid skolan :)
 
 

Kommentera här: