Skräpmat och guitar hero

Jag har varit sjuk i helgen, därför har det inte blivit så mycket skrivande, har mest tyckt synd om mig själv typ. :P
Har varit en lugn och mysig helg och vi har sett några filmer och ätit massa gott!!!
Jag känner mig fortfarande lite risig, och det stör mig jättemycket, för jag vågar inte träna när jag har såhär ont i halsen. Man känner hur fort man tappar när man inte tränar. Jag längtar tills jag kan komma igång igen, det brukar bli mycket onyttig mat när jag är sjuk. Vet inte hur många gånger den senaste veckan vi har ätit pizza/annan skräpmat. Jag tycker knappt att det är gott längre, men det är ju så himla skönt att bara åka och köpa och slippa laga.

Vi har fått ett nytt intresse hemma. Vi spelar Guitar Hero. Igår spelade vi det så mycket så vi glömde laga middag. Johan somnade tvärs över sängen och jag i soffan, med huvudet på gitarren. Gissa om jag hade ont i nacken när jag vaknade på natten sen. Haha. Var dessutom för trött för att ta mig till sängen, så idag har jag ont i både rygg och huvud efter att ha sovit i soffan hela natten. Smällarna man får ta.  :P

Kommentarer:

1 lilyl:

Åhh krya på dig gummsan! Inte kul å va sjuk heller, men snart e du allt frisk så du kan träna =D

Hahah Gitaur hero e hur kul som helst! va klockrent att ni båda glömde bort tid ochh rum för att spela lite hah

PUSS

Kommentera här: