My love..

Kände mig bara så där äckligt kär så jag var tvungen att skriva ett blogginlägg om det ;)
Jag har världens bästa kille (förutom när han är hungrig, för då är han rätt surig :p).
Det går inte en dag utan att jag tänker på hur bra jag har det. Till och med när jag är sur och grinig så tänker jag på hur bra jag ändå har det och vilken tur jag hade som träffade just honom.
Han är den jag faktiskt kan se resten av mitt liv tillsammans med och jag hoppas att det blir så, för en sak är säker, jag skulle aldrig få tråkigt då.
Det här blir bara bättre för varje dag som går.
Haha, vad smörigt det här blev.. Men jag ville nog bara säga att jag älskar dig!

Kommentarer:

1 Miss Dramaqueen:

Åh, vad gulligt! Jag är superglad för att du hittat den rätte=)

2 Anonym:

Awwe, vad sött! Kärlek e det bästa som finns! =)

3 Mikaela:

Härlig bild :D



Ja visst har han blivit stor!

Kommentera här: