Ridning och Party

Igår hade jag vilodag från träningen vilket var väldigt skönt. Låg hemma hos mamma och degade och myste med Musse hela kvällen.
Idag ska jag ut till stallet. Jag som hade sett fram emot att rida ett ordentligt pass, måste ta det lugnt idag. Tydligen så har hon varit tjock i ett ben tidigare i veckan, så vi får väl se hur det ser ut idag. Hoppas jag kan rida litegrann iaf.
Om jag lyckas bli klar i någorlunda sådär hyfsat tid så ska jag på nån fest på SpyBar. American Apparel har öppnat en ny butik och ska ha fest.
Skulle verkligen vara kul att gå, men jag är ytterst tveksam om jag kommer hinna faktiskt...

I övrigt händer det inte så mycket faktiskt. Snart är det helg och det ska bli såå skönt :)



Musse är avslappnad hos mamma nu. Skön stil eller hur :)

Kommentarer:

1 spider:

sööööta!! =)

2 Jen:

Tack! Du är ju själv riktigt duktig med träningen, keep up the good work! Kram!

Kommentera här: