Norra brunn :)

Är fortfarande lite hostig och det stör mig. Annars är allt helt okej faktiskt. Är inne i nån trötthets-svacka. Vill bara sova hela tiden. Kan bero på vädret, vad vet jag.

Har haft en riktigt bra helg iaf. I lördags så var jag och Johan på Norra Brunn. Vi käkade 3rätters och hade riktigt trevligt. Kollade på standup med Soran Ismail och David Batra (båda ägde, jag garvade så jag trodde jag skulle dö) och nån kille som hette typ Hans-Åke eller nåt sånt. Han var väl helt ok, men inte riktigt i klass med de andra två.
Efteråt stack vi till Friday´s och drack drinkar. Strawberry mojito *mums*...
Det var en riktigt lyckad kväll, även om min plånbok inte direkt jublade av glädje efteråt  :p
Det kostar att ligga på topp ;)

Idag ska jag till gymmet och försöka mjukstarta lite igen efter kryckhoppande och influensa...

Kommentarer:

1 sofia:

vad kul med norra brunn, har alltid velat åka dit. :)

2 Anonym:

Låter riktigt nice du! Hoppas helgen blir super den med!... Ja, de är roligt de där med Wallander, kul erfarenhet om inte annat! Kram vännen!

Kommentera här: