Låt mig ta dig ut till Rissne baby...

Long time no see..
Hela sommaren har gått och jag har haft en bloggpaus. Inte för att jag har haft semester och latat mig om ni trodde det. Nej jag har jobbat, och pluggat som aldrig förr.
Dessutom har vi ju köpt en ny lägenhet, och renoverat. Och jag har städat och rensat min gamla (Tack gode gud för Johan och Tessan, hade inte klarat det utan er). I morgon är det visning, hoppas att det går bra.

Jag behöver inspiration och ork. Jag behöver en skön kväll, en stor balkong, en flaska rött (eller två) och mina vänner. Jag behöver få bara vara en stund och släppa all stress. För jag har varit hos doktorn. Och de varnade mig för att en dag kan huvudströmbrytarn slås av med ett poff om jag fortsätter i samma tempo (De menade alltså att jag skulle gå in i väggen, inte att jag skulle dö, haha).
Jag måste bara pressa det lite till. Sen blir det bättre..

Kommentarer:

1 theres:

Ja men sluta boka upp dig på matsmakning och skit då :P Längtar tills du har din balkong så ska jag komma o dricka vin där :D

2 Sandra:

Men hallå eller, jag behöver ju massa cash!!! :p

Men det blir nog en lite lugnare höst och då ska jag hänga massor med dig :)

Kommentera här: