Matematik B

Igår startade min mattekurs. Eller egentligen startade den förra veckan, men då var ju inte jag hemma. Jag måste medge att jag blev lätt chockad när jag kom dit och insåg att, hoppsan här hade de visst brustit i informationen rejält. Hela tiden har det varit sagt att det skulle vara på tisdagar, enbart. Skitbra tyckte jag. Nu visade det sig dock att det var både tisdagar och torsdagar, tack för den liksom..
Fick raskt organisera om typ hela mitt liv och göra ett uppehåll i ridningen. Jaja.. Jag ska fan anstränga mig till max nu och gå ut med högsta betyg. Tror många skulle bli förvånade då faktiskt, men jag ska göra mitt bästa.

Jag gillar min mattelärare. Han ser verkligen ut som en mattelärare, haha. Äldre man i en grå/brun/grön rutig kavaj. Han förklarar skitsnabbt och sen när man frågar "Hur kom vi fram till det här?" Då svarar han "Vi kom fram till det här när vi valde att läsa matte B". Dessutom drar han skumma skämt mitt i alltihop.

Idag är jag så trött. Skulle ha gått på pilates med bello, men jag ska faktiskt gå hem och äta glass med chokladsås och ta ett lånt bad istället. Känner mig lite avslagen på något sätt.


 

Kommentarer:

1 Jen:

Jag läser också matte B, hur går det för dig? Skitsvårt tycker jag! puss

2 bello:

men nu får du ta mej fåglarna ta och uppdatera....

Kommentera här: