I can't tell you what it really is, I can only tell you what it feels like..

Kemi står på schemat idag. Tänkte försöka hitta tid för en skogspromenad också.
Behöver rensa skallen och få lite frisk luft tror jag.
I övrigt börjar Matte D kusen idag, känns väldigt jobbigt med tanke på att jag inte lyckades få godkänt i C kursen (nej jag har inte fått betyget än, men jag vet).. Fullt ös medvetslös, men det är väl lika bra att man inte riktigt hinner stanna till och tänka efter, jag behövder inte grubbla mer..

Blir en hektisk vecka den här veckan med. Högskoleprovet på lördag, bra att jag inte hunnit förbereda mig alls... Eh, ja, man väljer vad man lägger sitt krut på och just nu lägger jag det på fel saker vad jag än väljer känns det som.. Haha, positiv jag låter, jag är inte så negativ egentligen, det är bara lite mycket just nu ;)

Kommentera här: