Räkna till 10... Låååångsamt..

Idag är en sån dag när man bara undrar varför man gick upp över huvud taget. Murphy - Sandra 1-0.
Inatt har jag blivit väckt en gång i timman.
 
Saker jag har lyckats förstöra idag:
- En bärsele
- En barnvagnssufflett
- Mina favoritjeans
- Ett golv
(dessutom förstörde jag våran ugn häromveckan, det borde typ stå en varningstext på mig...)
 
När jag svalt det och lugnat ner mig lite satte jag mig i bilen för att möta upp Maria och Nathalie med barn på Ikea. Efter det kändes det lite bättre. Tills jag satte mig i bilen och lampan för elfel i motorn började lysa. Ja men tack då...
 
Trots allt tänkte jag försöka skaka av mig detta och skapa mig lite julstämning så jag åkte och köpte en gran (i plast för att slippa barr). Jag kommer hem och öppnar granjäveln och taaaadaaa.... Foten som ska ingå går icke att finna i paketet..

Kommentarer:

1 Natti:

Nämen å :( vilken j*vla dag du hade!
Men trots det va du glad och trevlig på Ikea iallafall :) strongt av dig.

Svar: Ja det var verkligen en riktig skitdag. Tur att jag kom iväg och träffade er iaf, annars hade jag blivit galen tror jag :)
Sandra

2 Sofie:

Men allvarligt? Det låter för illa för att vara sant! Ibland är det dock bättre att samla all skit på en dag så man kan ha bra dagar sen i stället. KRAM!

Svar: Jag vet, ibland tror man inte att det är sant. Tur att de flesta dagarna är bättre ;)
Sandra

Kommentera här: