Mello-mys

Igår var det ingen höjdare att vara jag kan jag lova. Trodde min rygg skulle gå av, och hade så ont i fogarna så att jag mådde illa. Men tur att man är en överlevare liksom. ;)
Efter en natts god sömn (jag har sovit som att någon dragit något hårt i skallen på mig), så är jag som ny igen, nästan iaf.
Hade en mysig kväll framför melodifestivalen igår. Brukar inte vara något större fan av den, men det är ju lite kul samtidigt. Jag undrar dock vem det är som röstar. VEM?! Ranelid vidare till final.. Ja men det var ju en bra idé, eller? Njaaa..
Själv hejade jag på Mattias och Molly. Tycker det var sjukt tråkigt att Mattias slogs ut helt. 
Haha, nu låter det som att jag är helt engagerad, men alltså, ja, det känns som att mello har förlorat sin forna storhet. Mattias borde helt klart ha slagit ut Ranelid. Over and out.



 

Kommentera här: