Kontrollfreak

Hade en skön dag igår. Var hemma hos Richard och fick massa ovärdelig hjälp med diverse papper. Skönt att få lite hjälp och förklaringar, kontrollfreak som man är ;).
Det blir nog bra det här. Känns som en stor sten kommer falla från mina axlar när jag postar allt på måndag, sen är det bara att vänta på svar.
Ibland hatar jag att vara ett sånt kontrollfreak för det gör mig så himla stressad. Dags att lära sig att chilla ner och att allt löser sig kanske.

Jag och Johan var ute och käkade igår. Vi var på BraMat - Fiskrestaurang och Deli. Sjukt god mat måste jag säga. Det var dock lite jobbigt att vi först fick sitta vid samma bord som några andra och sedan byta bord mitt i middagen. Jag kan väl dock ändå ha lite förståelse för det eftersom vi inte hade bokat bord utan bara chansade på att det fanns plats. De gjorde iaf sitt bästa för att det lösa det.
Dock var det tur att jag kollade notan, för vi fick dessutom fel nota, en som såklart var dyrare än vår. Nåja, det löste sig tillslut, och maten var somsagt helt ljuvlig. Åt Langos med Avrugakaviar till förrätt och en Pasta med skummad skaldjurssås, slungad fänkål, halstade pilgrimsmusslor och argentinska räkor till varmrätt. Synd att man inte kunde ta ett glas vin till bara, men fördelen med det var ju att vi kunde ta bilen.

Kommentera här: