Once in your life you find someone..

Ligger och tänker lite såhär mitt i natten. Kan inte sova.

Jag är så himla lyckligt lottad. Tack till världens bästa kille.
För att du är min. För att du står ut med mitt sjuka morgonhumör. För att du alltid får mig att le, och för att du tar hand om mig när jag inte orkar själv. Tack för att du bryr dig om hur jag mår, och pysslar om mig när jag inte är på topp. Tack för att du står ut med mina förtillfället extremt dammsugarlika snarkningar (jag hoppas det går över snart..) ;)
Jag är så glad att du tycker att jag är fin, även fast min kropp just nu mest liknar en badboll..
Jag vet att du kommer att bli världens bästa pappa till vårt barn, och det känns helt sjukt stort att vi snart är en familj.

Tack för att du finns i mitt liv, och att du gör varje dag till världens bästa. Jag älskar dig!!

 

Your smile is heavenly
I don't deserve all the love that your giving to me
Your touch makes it hard to breathe
the shiver's around me now, you're so fine

I'm head over heels...

Kommentarer:

1 Johan:

Vad fint skrivet älskling!! Blir lite tårögd.. :) Jag älskar dig och ditt fina snarkande!! Vi blir en underbar liten familj och du kommer bli världens bästa mor om 3 dagar.

2 fia:

vad fint skrivet!

Kommentera här: