If you can dream it, you can do it..

Nu är semestern slut, och jag är tröttare än någonsin. Det har varit extremt intensivt med flytt och renoveringskaos, och än är det inte över. Vi sover fortfarande i köket, men jag hoppas att vår nya underbart sköna säng levereras i nästa vecka så vi kan flytta upp i sovrummet (nuvarande säng går inte upp för trappen, fail. Tur att vi ändå skulle köpa en ny). Målning och tapet är iaf klart i hela huset och golvet i halva. Det går framåt. Bilder kommer sen när det är mera klart.
 
Nu försöker jag ladda mentalt inför hösten och bringa ordning det det allmäna kaos som råder i mitt huvud just nu. Ligger ganska högt på stresströskeln igen, och måste försöka sortera lite bland tankarna. Nästa vecka kommer förhoppningsvis ett besked jag väntat på, och då kan jag nog bringa lite mer ordning bland all stress i mitt huvud, hoppas jag iaf. Jag är galet nervös, och mycket av min tid går åt att fundera över detta. Mer än så vill jag inte säga nu, men fortsättning följer..
 
 
 

Kommentarer:

1 Therese:

Men Sandra, vad är det som händer?!? Håller tummarna att det blir som du vill iaf <3 Kram!

Kommentera här: