Life goes on...

Vart tar tiden vägen? Dagarna bara rusar iväg. Sommar går mot höst och liten blir större och större.
Hugo har avklarat sin första vecka inskolning på förskolan. Det har gått över förväntan faktiskt, och jag vet att han kommer ha jättekul där. Pedagogerna verkar kanon och Hugo trivs redan. Han har både ätit och sovit utan oss, vår stora kille.
Jag kan inte hjälpa att det ändå känns i mammahjärtat att man ska lämna bort honom på dagarna. Trodde aldrig att jag skulle känna mig så otillräcklig bara för att jag jobbar. Men det hör väl till liksom.
 
Han kommer iaf få jätteroligt, få nya vänner och lära sig massa nytt, det vet jag. Dags för en ny epok i livet. Den när vi ska pussla med tider, jobb och förskola.
 
 
 
♥♥♥

Kommentarer:

1 Anna m Ludde:

Vad härligt att Hugo trivs! Tänk på allt han lär sig av sina nya kompisar och fröknar så känns det lite bättre i hjärtat. Kram

Kommentera här: