Jan. 07, 2013

Nyårsafton firade vi här hemma med god mat och ett glas rött. Till tolvslaget blev det alkoholfritt bubbel. Har vant mig vid alkoholfritt nu. Det enda jag känner att jag vill ha ibland är ett glas rött.

Hugo sov dåligt för grannen mittemot hade fest, och festdeltagarna stod utanför vårt sovrumsfönster och pratade sådär härligt högt som fulla människor tenderar att göra. Det fick man väl unna dem eftersom det var nyår. Dock gjorde det att Hugo vaknade 22.30 och inte somnade om förrän 02. Han sov iaf så vi hann äta trerätters, så det var ju skönt.

Vid tolvslaget satt han i mitt knä vid fönstret och tittade intresserat på nyårsraketerna tillsammans med Maja som var helt fascinerad. Musse den stackaren uppskattade det dock inte alls, och gömde sig i ett hörn.
Hade ett jättebra nyår och ser fram emot allt spännande vi har framför oss i år.
I år blir året då vi förhoppningsvis flyttar till radhus och jag kommer in på veterinärutbildningen.

Kommentarer:

1 Tess:

Vi saknar er!! :)

Svar: Vi saknar er också! Blir kul att ses imorgon :)
Sandra

2 Johan:

Fin bild på dig och Hugo :)
Puss

Kommentera här: