Ingen sovmorgon direkt...

Idag bestämde sig Hugo för att det var morgon och att vi skulle gå upp när klockan var 04.45. Jag tror jag bryter ihop lite. Jag är ju inte direkt känd för att vara en morgonmänniska.
Nu sitter vi iaf här på vardagsrumsgolvet och leker...

Igår tog jag iaf tag i mig själv och stack iväg till Friskis och köpte gymkort och tränade en timma. Körde ben och rumpa, samt lite plankor för magen. Mina magmuskler är fortfarande ganska så kraftigt delade efter graviditet och kejsarsnitt, så nu ska jag jobba på att få ihop dem igen.
Man ska ju inte göra situps när man har delade magmuskler så nu ska jag kämpa på med plankan varje dag tills jag börjar jobba igen tänkte jag.

Kommentarer:

1 Mikaela :

Usch va tidigt, jag förstår att det tär! :/

Men jätte duktig du är som sticker iväg och tränar! Heja!

Kommentera här: